onsdag 10. juni 2009

Vårt lille paradis........

Endelig ! Sommern er her, og jeg synes vel egentlig at det nå går ALTFOR fort ! Juni ALLEREDE! De siste dagene har jeg brukt til å sparkle, pusse og male portene og den lille benken som vi kjøpte i høst. Synes jo det ble litt koselig da ! Blomstene er på plass, har holdt meg til rosa/lilla/blått i år. Spent på hvordan de blir etterhvert. Om de blir like store og fine som i fjor.
Vet det er leeenge siden jeg la inn noe her, men skal prøve å bli flinkere nå. Men, gjør ingenting om dere som besøker sidene mine også hadde vært litt flinke til å kommentere.

3 kommentarer:

carina sa...

ja ikke altid så flink til å kommentere,men jeg er her:) kjempe fin benk da,vert flink du :))

Yvonne sa...

som mor , som datter....he he. Carina er heller ikke så rask på blogginga. Men jeg er inne å kikker for det:-)

Lise sa...

Det er bra jenter ! Vi får skjerpe oss alle sammen.